۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
کد مطلب: ۷۶۳۵۴۶
رئیس ایستگاه آتشنشانی شهرآباد گفت: برقگرفتگی حین انجام وظیفه جان یکی از پرسنل شهرداری شهرآباد را گرفت.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
رئیس ایستگاه آتشنشانی شهرآباد گفت: برقگرفتگی حین انجام وظیفه جان یکی از پرسنل شهرداری شهرآباد را گرفت.
نظر شما